Sablar så gott det ser ut... och i det här (förgätna) landet är snus förbjudetFörsöker konkurrera ut @sjökvist med hemmagjort snus. Motsvarande ca 60 dosor till ett á-pris om 6-7 kronor ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sablar så gott det ser ut... och i det här (förgätna) landet är snus förbjudetFörsöker konkurrera ut @sjökvist med hemmagjort snus. Motsvarande ca 60 dosor till ett á-pris om 6-7 kronor ...
Försöker konkurrera ut @sjökvist med hemmagjort snus. Motsvarande ca 60 dosor till ett á-pris om 6-7 kronor ...
Ja? Finns en anledning till att man säger Kattkerstin eller crazy cat person och inte Hundgunnar och crazy dog person.Då är vi ett helt gäng här som inte är vettiga.
Tror att herr @laketwig har en tråd i Lifestyle om just detta. Men jag kan ha drömt det. (Orkar inte kolla)Fasen vad najs! Har alltid varit sugen på att testa att göra eget. Inte blivit av än bara... Några tips?
Det är en tudor hydronaut 89190p, inköpt här på forumet för en tid sedan. Jag är mycket nöjd med den!Vad är det för ref?
Aldrig sett innan, coolDet är en tudor hydronaut 89190p, inköpt här på forumet för en tid sedan. Jag är mycket nöjd med den!
Försöker konkurrera ut @sjökvist med hemmagjort snus. Motsvarande ca 60 dosor till ett á-pris om 6-7 kronor ...
Aa tack! Siktar väl på en rolex-dykare med tiden, men denna är en keeper helt klart!Aldrig sett innan, cool
He, he!Kattmänniskor är ju ett automatiskt minus. Finns inte en vettig människa som föredrar katter framför hundar, det är sen gammalt.
Han har ju både och, så helt skogstokig är han ju uppenbarligen inte. Sen ska man inte ta allt man läser på internet på för stort allvar heller.He, he!
Katt-, hund-, eller klockmänniskor!
Är nog ingen större skillnad på dårskapen!
Kattutställning, hundutställning eller GTG!
Allt det handlar ju om att träffa likasinnade och dela historier och känna glädje!
Hur kategoriserar vi @laketwig som har både hund och katt, heltokig, eller?
Här hemma har vi valt en kattras som är så nära en hund man kan komma!
Enda skillnaden är att vi inte flippar katter/hundar, finns såna också, tyvär!
Nej, släpp loss token i dig och älska din hobby!
Har iofs enbart varit hundägare men jag hade kunnat kasta bort varenda klocka för fler år med våran lilla Ozzy. En familjemedlem under 12 år som tyvärr inte finns hos oss längre. De som haft och är bra människor förstår.He, he!
Allt det handlar ju om att träffa likasinnade och dela historier och känna glädje!
Nej, ingen fara!Han har ju både och, så helt skogstokig är han ju uppenbarligen inte. Sen ska man inte ta allt man läser på internet på för stort allvar heller.
Usch ja!Har iofs enbart varit hundägare men jag hade kunnat kasta bort varenda klocka för fler år med våran lilla Ozzy. En familjemedlem under 12 år som tyvärr inte finns hos oss längre. De som haft och är bra människor förstår.
He, he!
Godmorgon ! Verkstaden öppnar tidigt idag förstår jag // Ha en bra dag Stroboman.God morgon KS!
Hela 11grader nu på morgonen, det har störtregnat i natt!
Ska mecka lite armband sedan jag kört frugan till skolan/jobb!
Kultfigurer, British paratroops dock är dessa lite svårmålade med anledningen av plasten de är gjutna i. Tunt lager primerfärg, måla och sedan "washa" så kan figurerna bli riktigt bra.//Målar AirFix-soldater skala 1:32.
Godmorgon AFFE. Ha en trevlig dag.//Bytt till dagens klocka!
Blir Bratte Torsdag, iaf tills jag kommit hem!
Jag förstår inte vad du menar med action?