Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åh!Lagar indiankäk
Riktigt gottÅh!
Ska hem och koka ett par stycken, blev sugen nu!
Får skylla på hjärtat...
OK!
Då är det nod @Tigerrrr’s Cartier jag såg, det var nämligen den brutala gummibezeln som fastnade på näthinnan!
Öht jättefina klockor!
Blev glatt överraskad nu när jag kollade på chrono, trodde inte att det var lämpligt att vara nära vatten med dessa!
Ha en fin kväll!
Badar med stil!Cartier funkar alldeles utmärkt i vattnet. Jag har använt min hela sommaren just som badklocka
Perfekt!Cartier funkar alldeles utmärkt i vattnet. Jag har använt min hela sommaren just som badklocka
En sådan lista kan ju nästan bli oändlig när det gäller klockor. Kanske bra att låta bli hahaPerfekt!
Nu har ”vill ha” listan blivit ännu längre...
Grym!
Jag som HATAR romerska siffror!
Vad är det för ref på den, bezeln är ju bara så sjukt cool
Cartier funkar alldeles utmärkt i vattnet. Jag har använt min hela sommaren just som badklocka
Nyköp eller prov?Porrigaste klockan på promenad
Nyköp eller prov?
Haha, snabb på svarEndast lån!!!
Den klär dig. KöööpJag lånar tyvärr. Men förstår @Tigerrrr .... Den är hur grym som helst!!!!
Sneglade på den svarta före köpet, men ska inte sticka under stolen med att dina tidigare bilder hjälpte mig på andra tankar.Den är så cool, saknar min lite...
Vilken skinka använder du till din kvällstallrik ?Dags för kvällsmat!
Lite av favorit när det inte är helt vegetariskt!
Vilken fräck päls, lite tigeraktig!Ute och rastar hund och Certinan får inte mycke uppmärksamhet så tyckte synd om den och kör den resten av kvällen
På spaning, har någon varit här tidigare och spridit sin doft ?//Ja vafan, vi kör en repris idag
hon har stenkoll på vilka andra som varit där tidigarePå spaning, har någon varit här tidigare och spridit sin doft ?//
Ja han har fin pälsVilken fräck päls, lite tigeraktig!