Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken snygg Sinn!Pizza-time
Jaha, med ålderns höst gör han helt rätt.Vilar och kanske på en bättre och varmare platsMen i det här fallet så låg han i andra änden av altanen och vilade. Men väljer att resa sig(vilket är jävligt jobbigt för en 15 årig katt) och lägga sig där han ligger på bilden. Alltså mellan fotograf och motiv. Du ser att han även lagt sig på min ”solskärm” som består av 2 plastfickor...
Ser ut att bli en näringsrik lunch!Dags för lunch.
Både punk och stil i det underlägget!
Klocka av = Nu klart för idag. På vägen hem så hittade jag detta coola grytunderlägg för 20 kr röda korset.
Commodore, som min första datorCool! Vad är det för något?
Snyggt Affe. jag förutsätter att de även har beställt renovering av fönsterruta nr två.Är på kundbesök!
Mycket trevligt att ses, hedersknyffel på dig själv duPrecis skakat hand med @sjökvist i Linköping , en riktig hedersknyffel
Riktigt skoj att ses
Herregud, hela eliten på plats i Linköping och hos @sjökvist
Ni kom nästan på radHerregud, hela eliten på plats i Linköping och hos @sjökvist
Fan va gött!Är på kundbesök!
Satt som en smäck ju !
Kunden blev hel nöjd, blir att fixa det andra fönstret nästa år!
Ouff vilken skönhet ! Klockan alltså..Är och handlar!