TackGratulera till ditt framsteg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackGratulera till ditt framsteg.
Din till vänster?
Vackert upplägg också, Hörligt med dina matbilder!! De förgyller tråden
Alltid kul med lumad bezel!Kvällens Seiko
Jävligt fin tavla faktiskt!Skön ledig måndag
Woah köpte du något eller?Okej. Här kommer en fet uppdaterad av min dag so far...
Tack @hepanterDe är vad jag kallar kärlek!
Fina klockor på er båda
Var väldigt nära att klippa aquatimern. Den är ju förbannat läcker på handleden! Men det är bara första dagen här, så vem vet vad som händer! Dom sista där var... Tråkigt nog... En liiiiten bit utanför min nuvarande klockbudget.Woah köpte du något eller?
Spännande, kul att se om det blir något köp. Jasså? Typ 6 millar är ju inte så farligt för ett ur .Var väldigt nära att klippa aquatimern. Den är ju förbannat läcker på handleden! Men det är bara första dagen här, så vem vet vad som händer! Dom sista där var... Tråkigt nog... En liiiiten bit utanför min nuvarande klockbudget.
Jag är förvånad över att jag ens fick prova den pjäsenSpännande, kul att se om det blir något köp. Jasså? Typ 6 millar är ju inte så farligt för ett ur .
Sicken dagOkej. Här kommer en fet uppdaterad av min dag so far...
Jävligt fin tavla faktiskt!
En av dom bättre om jag får lov att betygsätta.Sicken dag
Godmorgon AFFE. Morgonpigg som vanligt//Godmorgon Klocksnackare!
Bytt till dagens klocka!
Plexi mot Plexi = Sant.
Ha en bra dag Klocklovers!
Godmorgon! Kallt vatten brukar hjälpa Ha en trevlig dag//Morn Morn ännu en dag väntar! Bara få bort gruset i ögonen gäsp
Godmorgon Klocksnackare!
Bytt till dagens klocka!
Plexi mot Plexi = Sant.
Godmorgon Klocksnackare!
Bytt till dagens klocka!
Plexi mot Plexi = Sant.