Du kämpar på , minsann//Skrapar bort gammal färg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kämpar på , minsann//Skrapar bort gammal färg!
Det är 36Är de där 36 lr 41?
Säg inte det sista, kan ju bli ett och annat oförberett med tanke på , båtar och vatten!Kollar till båten och tog årets kanske sista dopp
Har inte med kosten att göra, det är min kropp som jävlas!
Kanske årets sista planerade doppSäg inte det sista, kan ju bli ett och annat oförberett med tanke på , båtar och vatten!
Satte ut köpes här. Fick tag i ett på en vecka
BLNR är en Graal för en enkel arbetare
Haha definitionen av osymmetrisk träningPopeye!!!
Hade dålig koll på nypriset, hittade en på Chrono för 20 . Men gav väl 11 här vill jag minnas.Gjorde samma, men väntar fortfarande på napp Dina bilder är ju kanon iaf och får en att sukta lite extra!
Men skam den som ger sig! I värsta fall finns ju en ny för 14 700kr
Lite så, finns inga problem utan bara lösningarSer nyttigt ut,eller hur? Men vad gör det om det är onyttigt. Bara att svettas lite mera när man tränar.....
Idag var det Kenyanska bönor rostade på grannön. De var sådär. Testa Johan&Nyströms Ethiopia Welena. De brukar smaka bra i chemex. Smakar definitivt annorlunda än vardagsbryggkaffet vilket jag tycker är kul. Man får mixtra lite med malningsgraden för att få ut maximalt m smak.
Men nu är det nog med kaffe! Skål!!
Hade dålig koll på nypriset, hittade en på Chrono för 20 . Men gav väl 11 här vill jag minnas.
Mm, skulle gärna prova en sådan där, snyggaDet känns lite annorlunda, på ett positivt sätt, att ta på sig en Cartier
Du har iallafall en väldigt fin klocka att titta påSoppatorsk i de trådlösa lurarna. Typiskt att det kom under kontorstid.
Förutom att just den där är Draken och inte Gripen.Här har även funnits JAS.