Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
EXAKT likadant tänkte jag, man kanske ändå ska behålla en sådan kost? Verkar ju funkaTrodde min vår/sommar med urusel kost skulle få det att skjuta i höjden. Men verkar hålla sig bra bara man tänker sig lite för. 4 glassar i sommar istället för 40 typ
Jag ska snart iväg till diabetesköterskan.Hahaha, blir nog nägot motsvarande för mig med
Jag slutade med medicin för exakt ett år sedan, låg då på 56. Var ganska så hård med kosten, fuskade på helger. Efter 3 månader 45, efter ytterligare 3 41. Nu sedan januari har jag ätit lite varannat mål ”bättre” men börjat druckit mer öl(bytte det mot vin tidigare). Dock bort med godis/glass, mackor i onödan etc. Är nu nere på 40.EXAKT likadant tänkte jag, man kanske ändå ska behålla en sådan kost? Verkar ju funka
Äsch, skaffa DexCom så ska du allt se att du har mer koll, och använd sprutor och inte pump så slipper du slangar och grejs som strularJag ska snart iväg till diabetesköterskan.
Jag är rädd att jag ensam dubblar era värden...
Haha får nog bli grupp-PM med oss diabetikerJag slutade med medicin för exakt ett år sedan, låg då på 56. Var ganska så hård med kosten, fuskade på helger. Efter 3 månader 45, efter ytterligare 3 41. Nu sedan januari har jag ätit lite varannat mål ”bättre” men börjat druckit mer öl(bytte det mot vin tidigare). Dock bort med godis/glass, mackor i onödan etc. Är nu nere på 40.
För att inte tråden så får ni ett foto på ett grymt bröd med endast 3g kolhydrater per skiva.Får nog starta en sjukdomstråd i lifestyle snart @Stroboman m.fl
Sluta nu! Har ju sett dina tallrikar. Ibland ser det ju bra ut med kosten.Jag ska snart iväg till diabetesköterskan.
Jag är rädd att jag ensam dubblar era värden...
Har inte med kosten att göra, det är min kropp som jävlas!Sluta nu! Har ju sett dina tallrikar. Ibland ser det ju bra ut med kosten.
Ute och spatserar.
Tack kul att höraGrattis!
Du har alltid lite rolig knorr på inläggen, uppskattas!
Klart 500 inlägg ska firas med dryck, dina kollegor uppskattar troligtvis att du väljer kaffe och inte bubbel
Då är det bara att fortsätta mot 1000 inlägg!
Ge det en vecka.
Har inte med kosten att göra, det är min kropp som jävlas!
Fasen vad bra! GrattisUte och spatserar.
Tack kompis!Fasen vad bra! Grattis
Är de där 36 lr 41?Då kör vi igen då