• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

987B6367-0CF2-4AEE-A949-1DA845A35AE6.jpeg

Snusar & jobbar. Tar tidig lunch strax!

EXAKT likadant tänkte jag, man kanske ändå ska behålla en sådan kost? Verkar ju funka:eek::D
Jag slutade med medicin för exakt ett år sedan, låg då på 56. Var ganska så hård med kosten, fuskade på helger. Efter 3 månader 45, efter ytterligare 3 41. Nu sedan januari har jag ätit lite varannat mål ”bättre” men börjat druckit mer öl(bytte det mot vin tidigare). Dock bort med godis/glass, mackor i onödan etc. Är nu nere på 40.

För att inte tråden så får ni ett foto på ett grymt bröd med endast 3g kolhydrater per skiva.
C36CCF06-2625-4000-9CFE-7E368C184869.jpeg
Får nog starta en sjukdomstråd i lifestyle snart @Stroboman m.fl ;)

Jag slutade med medicin för exakt ett år sedan, låg då på 56. Var ganska så hård med kosten, fuskade på helger. Efter 3 månader 45, efter ytterligare 3 41. Nu sedan januari har jag ätit lite varannat mål ”bättre” men börjat druckit mer öl(bytte det mot vin tidigare). Dock bort med godis/glass, mackor i onödan etc. Är nu nere på 40.

För att inte tråden så får ni ett foto på ett grymt bröd med endast 3g kolhydrater per skiva.
C36CCF06-2625-4000-9CFE-7E368C184869.jpeg
Får nog starta en sjukdomstråd i lifestyle snart @Stroboman m.fl ;)
Haha får nog bli grupp-PM med oss diabetiker :D

Tillbaka
Topp