Husse
Pandion
Märkligt att det ska vara så roligt att göra så?Surfar runt på blocket efter bilar jag aldrig kommer ha råd med...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Märkligt att det ska vara så roligt att göra så?Surfar runt på blocket efter bilar jag aldrig kommer ha råd med...![]()
Speciellt när man efteråt har beslutsångest över vilken man hade köpt, pendlar mellan en gallardo supperleggera mk1 och en gt3 997 mk1..Märkligt att det ska vara så roligt att göra så?
Jag är helt med dig!Speciellt när man efteråt har beslutsångest över vilken man hade köpt, pendlar mellan en gallardo supperleggera mk1 och en gt3 997 mk1..
Aah snyggBeundrar dagens nyförv som tyvärr har lite tajt länk så inväntar bitar till den. Får bli andra band så länge.
![]()
Jag är likadan fast kikar på traktorer och maskiner för mångmiljonerMärkligt att det ska vara så roligt att göra så?
Låter lite som att vara bondisFakk va skönt och vara klar! 4,5 tim övertid, och inte en jävla krona har jag/man tjänat på det heller!
Nu ska det bli skönt att få åka hem...
![]()
![]()
![]()
Ja, vi kom överens. Bättre? Tja, lite annorlunda och omväxling förnöjer. Den ger i det mesta samma känsla, något som saknades efter den förra försvann återkomAah snygg
Blev de den du pratade om ialla fall?
Härligt ska bli kul att se hur den ser ut med länk sen. Du har ju rejäla handleder eller mina är som sugrör.Ja, vi kom överens. Bättre? Tja, lite annorlunda och omväxling förnöjer. Den ger i det mesta samma känsla, något som saknades efter den förra försvann återkom![]()
Kul att hitta årsklocka för månaden stämmer till och med. Yxan var Fan inte fy skam den heller! Grattis! Snygga bilder var det också.![]()
![]()
![]()
Ny klocka (Seiko 7549-7010) och ny yxa (Hultafors Hult Klyvyxa) på samma dag = mycket bra dag
Klockan är på månaden lika gammal som jag. Yxan kommer med 50 års garanti.
Tack! Alltså jag hade länge en likadan klocka men som var två månader äldre än jag, som jag till slut sålde. Typ förra veckan … Och så hittade jag denna för några dagar senKul att hitta årsklocka för månaden stämmer till och med. Yxan var Fan inte fy skam den heller! Grattis! Snygga bilder var det också.
Grymt fin!![]()
![]()
Ny klocka (Seiko 7549-7010) och ny yxa (Hultafors Hult Klyvyxa) på samma dag = mycket bra dag
DAMN!Har syndat på rejält idag efter present från min käraste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()