Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Naprapat, kiropraktor eller nån duktig akupunktör är nog det enda som kan hjälpa dig nu. Ryggen sitter ihop och måste få hjälp, fort, annars inflammeras musklerna och det blir ännu värre!Ännu en natt med dålig sömn. Får nog ringa naprapaten om de ska bli nån ordning på kroppen.
Godmorgon AFFE// Idag inte övertid utan morgontid! Ha en trevlig dag//Godmorgon Klocksnackare!
Bytt till dagens klocka!
Vi fortsätter med Plexi mot Plexi.
Håller även på med att vispa lite grädde till pannkakan jag ska käka till LUNCH!
Ha en bra dag Klocklovers!
Godmorgon! Husbilen står kvar som synes Du får ha en trevlig dag trots ruskvädret//God morgon KS!
15 grader(!) och regn, rena värmeböljan.
Godmorgon! Kroppen protesterar ju så ring någon som kan hjälpa dig.Ännu en natt med dålig sömn. Får nog ringa naprapaten om de ska bli nån ordning på kroppen.
Fina djur såg en älg med två kalvar i förrgår på ett gärde uppe i skogen på marken jag arrenderar. Håller dock tyst om det och hoppas på att de klarar sig. Jakt har aldrig intresserat mig och inte min far heller. Jägarna brukar fråga mig ibland om jag sett nån älg. Brukar svara att jag inte sett nån på flera årTittar på Älg, det är nog inte frågan om det smäller, det är väl bara frågan när!
Har syndat på rejält idag efter present från min käraste
Fortfarande kungen på parkeringen. Xc70:n ser ut som en leksaksbil i jämförelseGod morgon KS!
15 grader(!) och regn, rena värmeböljan.
Härligt att kunna välja och vraka bland klockorna, många fina skapelser
Godmorgon ! Detta blev mitt klockval idag. Hjälm på och ut i den vilda cykeltrafiken nu på morgonen. Ha en trevlig dag//
(En revolution är som en cykel,går den inte framåt så faller den.// Ordspråk från Kina)
Mm precisNaprapat, kiropraktor eller nån duktig akupunktör är nog det enda som kan hjälpa dig nu. Ryggen sitter ihop och måste få hjälp, fort, annars inflammeras musklerna och det blir ännu värre!
Tack för det, har blivit några klockköp sedan första auktionsfyndet, både fynd och några dyrare. //Härligt att kunna välja och vraka bland klockorna, många fina skapelser
Glöm inte att även 355cm Lupo ägs av mig!Fortfarande kungen på parkeringen. Xc70:n ser ut som en leksaksbil i jämförelse
Glöm inte att även 355cm Lupo ägs av mig!
Snäppet över mopedbil!
Vart sugen att montera läder på min gmt 16700 nu.. ser mysigt ut!Knegar på som vanligt