• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Kör samma klocka två dagar i rad. Ska kanske konsolidera litet, så jag behöver vänja mig.
IMG_9608.JPG

Har också Rav4, hur tycker du den funkat?
Jag köpte min några månader innan du fick din vill jag minnas.
Jag tycker att den som bil funkat hyfsat. 4wd har jag inget att klaga på. Jag tycker den drar lite väl mkt (ligger på 0,7 i snitt). Däremot tycker jag att "HMI" mm är under all kritik. det tar ju sjukt lång tid att koppla upp telefonen via BT, GPS är dålig och touch-skärmen är inget att hänga i julgranen. Jag byter den i förtid till en ladd-hybrid (kia nero). Den är lite mindre och har inte 4wd men i övrigt tror jag den blir perfekt. den har apple car play så HMI bör funka bra. El-driften skall räcka för resor till och från jobb för både mig och min hustru. Som tjänstebil blir den mkt billig också...

Vad tycker du om din RAV4?

LUNCH!

Torsdag = Pannkaksdag.

7F0D21C4-77E0-47B5-A258-6CF0AE191B10.jpeg
0F1DE4BD-ABA5-43F0-A8D2-FC811DE0F0EE.jpeg
Gu va gott de ser ut:)
Jag gillar dina rutinmässigt styrda dagar med vilka klockor som används och vad som äts. Jag är en riktig rutinmänniska själv vore konstigt om annat om man är bonde iofs men ialla fall om jag någon dag bryter nån viss tid med mat eller för sen middagstimme då haveriers hela mitt jag:)
Här blev de ris, kyckling och svarta bönor:/ (blev över från igårkväll)

Tillbaka
Topp