Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mysiga, varma men vilda!Aldrig träffat en sån kelig och tillgiven katt!
Lite ovant utan päls men man vänjer sig![]()
Påminner om början på 'House of wax'Påväg på lite äventyr!
![]()
![]()
Akta dig vännen, ser ut som något kollar in din dig uppe till högerPåväg på lite äventyr!
![]()
![]()
Även jag var i skolan (9'an)när jag fick höra om det,var i skolans bibliotek och kunde inte riktigt ta in det.Pappa kom och hämtade mig på skolan och berättade den hemska nyheten, var åtta och minns med en rysning känslan av att min stora idol inte fanns längre.
Ska hälsa på nästa gång jag är i Örebro.
Kör försiktigt och ha så kul!Påväg på lite äventyr!
![]()
![]()
Aha, fuljakt, på jakt efter T-bone steak.enPåväg på lite äventyr!
![]()
![]()
Inte ens Hulken kunde gjort det bättre!
Inhemsk tid?Tar en inhemsk öl.
![]()
Inhemsk tid =vit. Röd tid =hemma. Viss fördröjning av publicering eftersom nätet är en smula opålitligt.Inhemsk tid?
I see, så jag är last man standing på hemmaplan.Inhemsk tid =vit. Röd tid =hemma. Viss fördröjning av publicering eftersom nätet är en smula opålitligt.
Ja nu får man sova utan att vara Nutella, som man säger här. Istället är man Root, eller typ "hajas", på portugisiska.I see, så jag är last man standing på hemmaplan.![]()
Kanoners!
Bra tryck i dom där
Trevlig tur på dig i morgon, bro!
Inte ens Hulken kunde gjort det bättre!![]()
Fakk va gött det ska bli!
1v med lite träning, god mat och bara ta det lunch!
![]()
![]()