• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På väg från skolan
IMG_20180903_111758.jpg
Du är expert på att hitta fina ställen! :)

Packar, packar...
Kan inte bestämma mig för vilken klocka som skall med till Budapest. Vad säger folket? Vill gärna ha en som lite mer går under radarn så kanske Speedy eller Exp1? Första resan med en dyrare klocka. :p
IMG_20180903_115723.jpg
Uppfattar Budapest som en väldigt lugn stad, antar att du ska prova termalbaden (?)så speedyn går då bort ;) ta exp1.

Dom gillar ju frigång, gräset är ju grönare på andra sidan. Börjar en så vill alla vara med.//;)
Precis dom har kommit på att det går att rymma då är de kört. Jag flyttade dessa till tjuren, 2:a gången nu. Tror jag snart får flytta tjuren till hagen dom gåt i bara inte han springer in i grannarnas trädgård, då skrämmer han vettet av dom

Du måste flytta!
Det är pga att det är så vackert i omgivningarna som dom rymmer hela tiden. Ja och så att det inte är platt!
Jag lovar att om du sätter dom i en liten fin hage på en asfaltsplan som är 1km2 så stannar dom! :D
Tack för tipset huset är ju som sagt till salu lika bra jag köper det! För då gör de mindre att djuren är i trädgårn och käkar upp alla äpplen
Som tur var höll dom sig ifrån under husvisningen i helgen

Tillbaka
Topp