Husse
Pandion
Du är expert på att hitta fina ställen!På väg från skolan
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är expert på att hitta fina ställen!På väg från skolan
![]()
Haha tack, ja det är kanske vyn jag skulle lagt fokus på.. klockan har ju alla sett tidigareDu är expert på att hitta fina ställen!![]()
Dom är finaDucati Hyperstrada. Supernöjd med denna ”kompromiss”.
Uppfattar Budapest som en väldigt lugn stad, antar att du ska prova termalbaden (?)så speedyn går då bortPackar, packar...
Kan inte bestämma mig för vilken klocka som skall med till Budapest. Vad säger folket? Vill gärna ha en som lite mer går under radarn så kanske Speedy eller Exp1? Första resan med en dyrare klocka.
![]()
Speedy, men du kanske skall bada termalbad? Exp1 i så fall.Packar, packar...
Kan inte bestämma mig för vilken klocka som skall med till Budapest. Vad säger folket? Vill gärna ha en som lite mer går under radarn så kanske Speedy eller Exp1? Första resan med en dyrare klocka.
![]()
Du måste flytta!Börjar bli lite less på rymningar nu![]()
![]()
![]()
Dom gillar ju frigång, gräset är ju grönare på andra sidan. Börjar en så vill alla vara med.//Börjar bli lite less på rymningar nu![]()
![]()
![]()
Ja den var ju inte dåligVäldigt nöjd med nya poolen...![]()
![]()
![]()
Hmm, jättefin, men vart är flamingon?Väldigt nöjd med nya poolen...![]()
![]()
![]()
Speedy, men du kanske skall bada termalbad? Exp1 i så fall.
Uppfattar Budapest som en väldigt lugn stad, antar att du ska prova termalbaden (?)så speedyn går då bortta exp1.
Precis dom har kommit på att det går att rymma då är de kört. Jag flyttade dessa till tjuren, 2:a gången nu. Tror jag snart får flytta tjuren till hagen dom gåt i bara inte han springer in i grannarnas trädgård, då skrämmer han vettet av domDom gillar ju frigång, gräset är ju grönare på andra sidan. Börjar en så vill alla vara med.//![]()
Tack för tipset huset är ju som sagt till salu lika bra jag köper det! För då gör de mindre att djuren är i trädgårn och käkar upp alla äpplenDu måste flytta!
Det är pga att det är så vackert i omgivningarna som dom rymmer hela tiden. Ja och så att det inte är platt!
Jag lovar att om du sätter dom i en liten fin hage på en asfaltsplan som är 1km2 så stannar dom!![]()
Fosterställning och/eller klocknörd, vad är skillnaden?Vi äter lite sushi på kontoret.
Fortfarande bakfull och vill bara lägga mig på golvet i fosterställning (vilket inte är helt osannolikt att jag kommer att göra snart).
![]()
Hahah utom synhåll för kameran...Hmm, jättefin, men vart är flamingon?![]()
HahaHar nyss studerat utrymningsplanen.
Ibland blir det bara för roligt!
Det står, lite betryggande:
Den första brandbilen är normalt på plats ungefär 5 minuter efter larm.![]()
Det är bara det att, från våran port.![]()
Till den här![]()
Är det 50 meter...
Då är väl 5 minuter inge bra?![]()
TackJa den var ju inte dåligSer grymt ut.