Hmm, jättefin, men vart är flamingon?![]()
Den är givetvis där den alltid har varit, om än lite tröttare ...
#ovestrikesagain
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm, jättefin, men vart är flamingon?![]()
Skönt att du har koll på den!Den är givetvis där den alltid varit, om än lite tröttare ...
![]()
#ovestrikesagain
![]()
YepNyförvärv?
Köpte du den av Gripenbro? Tänkte köpa den men min Alpina blev inte såld i tid så gick den till dig haha. Vad tycker du om den?
Packar, packar...
Kan inte bestämma mig för vilken klocka som skall med till Budapest. Vad säger folket? Vill gärna ha en som lite mer går under radarn så kanske Speedy eller Exp1? Första resan med en dyrare klocka.
![]()
You and me bothVi äter lite sushi på kontoret.
Fortfarande bakfull och vill bara lägga mig på golvet i fosterställning (vilket inte är helt osannolikt att jag kommer att göra snart).
![]()
Ja, den köpte jag av Peter, mkt nöjd, verkligen fin exemplar. Gillar dennäldre Chronomaten med rundade pushers och blå tavla är ju aldrig felKöpte du den av Gripenbro? Tänkte köpa den men min Alpina blev inte såld i tid så gick den till dig haha. Vad tycker du om den?
Grymt! Kul att den landar hos en KS:areJa, den köpte jag av Peter, mkt nöjd, verkligen fin exemplar. Gillar dennäldre Chronomaten med rundade pushers och blå tavla är ju aldrig fel![]()
Sitter bra på dig.Kom en Omega med posten idag![]()
![]()
Ja, nu vill man ju inte ge bort denSitter bra på dig.![]()
Belissimo!Solar nyförvärvet