Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med det du nämner ovan så skulle jag tagit Explorer 1, om det är en dyrare som skall med.Packar, packar...
Kan inte bestämma mig för vilken klocka som skall med till Budapest. Vad säger folket? Vill gärna ha en som lite mer går under radarn så kanske Speedy eller Exp1? Första resan med en dyrare klocka.
![]()
Det är bra att le lite iblandHar nyss studerat utrymningsplanen.
Ibland blir det bara för roligt!
Det står, lite betryggande:
Den första brandbilen är normalt på plats ungefär 5 minuter efter larm.![]()
Det är bara det att, från våran port.![]()
Till den här![]()
Är det 50 meter...
Då är väl 5 minuter inge bra?
![]()
Grön struts? Snyggt blev detIdag kom äntligen nya armbandet till speedyn, tycker det blev bra
![]()
![]()
![]()
Dags för LUNCH, sen blir det Beachen!
![]()
![]()
Blev riktig bra!! Då jag börjat googla bilder på gröna armband till klockor i allmänhetIdag kom äntligen nya armbandet till speedyn, tycker det blev bra
![]()
![]()
![]()
Det är ju nyttigt att dra på smilbanden!Det är bra att le lite ibland
Men från larm till att ta på sig sina kläder så tar de några sekunder. Men skulle sätta en klocka på att de skulle vara där innan utsatt tid![]()
Här finns inget intelligent liv...Vi är åter i skolbänken och lär oss om intelligent liv i universum
![]()
![]()
Kanske borde haft en Speedmaster istället idag?
Det kändes lite som max tid.Det är ju nyttigt att dra på smilbanden!
5 minuter är i princip längsta tillåtna starttid på en brandstyrka.
Våra lokaler är hyrda och sitter ihop med räddningstjänsten. Om nåt händer ljuder brandlarmet i hela lokalen.
Det är tillochmed så att vissa av våra fönster inte får användas som nödutgång, då de trots bottenvåning, ligger 15 cm för högt!
Men lite roligt är det allt!![]()
Med det du nämner ovan så skulle jag tagit Explorer 1, om det är en dyrare som skall med.
Som hemma fast betydligt mindre tallrikar !Dags för LUNCH, sen blir det Beachen!
![]()
![]()
Ni kommer att ha en underbar resa ihopBlev Exp1 som hänger med!
Den gillar vi!Dotterns tennisträning, jag är beredd ifall de vill köra intervaller.
![]()