Dr Hochblume
Silver
Kvällsjobbar med min nyruckade Timex (och dricker Dalarnas bästa öl
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
God morgon min vän!Godmorgon Klocksnackare!
Ute på min lilla runda, är en mycket trevlig runda att gå och lunka runt då solen är på G upp!
![]()
![]()
![]()
Ha en bra dag Klocklovers!
Godmorgon AFFE, en riktig hurtbulle på din semestertripp// Ha en bra dagGodmorgon Klocksnackare!
Ute på min lilla runda, är en mycket trevlig runda att gå och lunka runt då solen är på G upp!
![]()
![]()
![]()
Ha en bra dag Klocklovers!
Godmorgon Stroboman!Hoppas att du inte är allt för trött efter dina dagar på ditt nya jobb. Ser att du får mycket frisk luft iallafall.// Ha en trevlig fortsättning på denna dag.God morgon alla KSare!
Bara 8 grader och dimma idag också.
Hoppas på sol när dimman lättar!![]()
![]()
![]()
Fin klocka, fint ljus. Hör är det dubbelt så varmtGod morgon alla KSare!
Bara 8 grader och dimma idag också.
Hoppas på sol när dimman lättar!![]()
![]()
![]()
Godmorgon Norrman.Kan bara instämma ,fredag och snart dag att avsluta en trevlig vecka//Godmorgon ksäntligen fredag
![]()
Mornmorn![]()
Godmorgon! Morgonkaffe med min följeslagare och speedy! Ha en trevlig dag alla klocksnackare//
( en enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor//Franciskus)
Tackar!Fin klocka, fint ljus. Hör är det dubbelt så varmt![]()
Godmorgon AFFE, en riktig hurtbulle på din semestertripp// Ha en bra dag![]()
God morgon min vän!
Du har skämt bort oss med fantastiska morgonbilder hela sommaren!
Nu är du på en ö i medelhavet, då kommer morgonbilder som måste överraska dig själv!
Hoppas verkligen att dagen blir bra!![]()
Tack!Tack Bro!
Är helt fantastiska soluppgångar här! Känner på mig att dagen blir guld, hoppas att även du min vän får en bra dag!