Dr Hochblume
Silver
Samma här och när barnen sover blir det en Montecristo Nr 5. Jag vet, lite liten, men när man är ensam med barnen, passar en 30 minuterare ganska braGräsänkling![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här och när barnen sover blir det en Montecristo Nr 5. Jag vet, lite liten, men när man är ensam med barnen, passar en 30 minuterare ganska braGräsänkling![]()
Den blev ju riktigt bra den där, får klämma nästa gång.Kontorshäng med nyförvärvet![]()
Bra att Du tar med den på lite äventyr. Lådan hemma är rätt trist efter ett tag@FilPro
Vilken film?Väntar i en spöklikt tom SF lokal på att filmen ska börja.
![]()
Väntar i en spöklikt tom SF lokal på att filmen ska börja.
![]()
Vilken film?
Lyrro, tjejen ville se något glatt.Vilken film?
Tyvärr inte,den står dock på tur som nästa. Idag blir det Lyrro, tjejen ville se något glatt.First Man?
Skål broderSorry @Hebbe men jag har för lågt glas och fel typ av länk för att kunna göra det lika snyggt som dig. Skål på dig!
![]()
-Vid varje tillfälle man häller upp en klunk whiskey och man bär en klocka runt handleden tänker man bara på EN person och vill göra EN sak: @laketwig![]()
Märkligt. Det händer aldrig mig ...
![]()