Snyggt! Din klockrotation 2018 har varit briljant @TigerrrrGrymt, jag klarade det tyvärr inte riktigt men 4 dagar är väl ett steg i rätt riktning? Men jag har en mycket giltig anledning då jag fick hem denna skönhet för 24 timmar sedan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Din klockrotation 2018 har varit briljant @TigerrrrGrymt, jag klarade det tyvärr inte riktigt men 4 dagar är väl ett steg i rätt riktning? Men jag har en mycket giltig anledning då jag fick hem denna skönhet för 24 timmar sedan.
Förklara det där med klockrotation, har skaffat bankfack men det kanske inte är samma sak.Snyggt! Din klockrotation 2018 har varit briljant @Tigerrrr![]()
Kalla det flipparsjukan dåFörklara det där med klockrotation, har skaffat bankfack men det kanske inte är samma sak.![]()
Det där var en riktigt godmorgon indeedGod morgon klocksnackare!
![]()
Bräserade kycklingfötterVad är det för nåt? Kycklingarmbågar?![]()
Godmorgon ! Glöm inte att ta med dig ett par strumpor för ombyte ,man vet aldrig vad som händer när man ger sig ut på äventyr!//Vi klär på oss inför dagens äventyr!![]()
![]()
En plastpåse med extra strumpor är alltid med.Godmorgon ! Glöm inte att ta med dig ett par strumpor för ombyte ,man vet aldrig vad som händer när man ger sig ut på äventyr!//![]()
Nej, bankfack sitter fast i ett fack och roterar icke. Inte hos min bank i alla fallFörklara det där med klockrotation, har skaffat bankfack men det kanske inte är samma sak.![]()
Grymt. Ger mig fasen på att det är gott ocksåBräserade kycklingfötter![]()
Wonderbaar! Bara ligga å peka.. SoftRyggläge
![]()