Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I bästa fall...Och då blir det bara muggen kvar?![]()
Jag vill inte verka oartig men går inte GMT:n galet?![]()
Dags å hämta ut paket som kom idag! Kom precis i tid för polarens födelsedag! OBS!! Icke klockrelaterat![]()
Sitter på uppvaket på Astrid Lindgren och tittar på min nyopererade son![]()
Haha näe, blev konstigt när den låg under bubblan baraJag vill inte verka oartig men går inte GMT:n galet?
Är du black på lönedagen?Att besöka lakritsfabriken passar bra på black friday.
![]()
Många smakprover blev det.![]()
Är det lön idag? Har inte hunnit göra slut på majlönen ännu.Är du black på lönedagen?![]()
Grattis!JIPPI fick lägenheten! skriver kontrakt torsdag nästa vecka! går från hyra 6280kr/mån till 2883kr/mån och slipper bo mitt i Halmstad. 4st gånger har mina bilar fått parkeringsskador de 2 åren jag bott här... sen skall det bli skönt att bo lite utanför staden. Lugn och ro! sen tar det bara 20min med bil in om jag saknar stan. får lägenheten 1 jan 2019 och min gamla slipper jag sista feb 2019. Nu blir det flyttfirma så jag kan boka flytt.![]()
Kom precis hem därifrån. Fullständig kaos haha![]()
Går med vassa armbågar på emporia.. hittade dock denna