Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Klockrent" bra val av ur! Grattis till nyförvärvet!Då var den senaste på armen. Ett riktigt fynd på Black Friday
![]()
Hoppas att allt går bra då!Tack, ja allt har gått bra, vi blir kvar ikväll men får komma hem igen redan imorgon om allt går bra.
Unicorn! Slår både isbjörnar och flugsvampar.Tänk om man var lika förutseende! Själv betalar jag över listpris för den mest hypade belysningen
![]()
Hur lyckades du fynda den?"Klockrent" bra val av ur! Grattis till nyförvärvet!
Unicorn! Slår både isbjörnar och flugsvampar.
Mm, förutseende ja, men självklart var ena trafo’n kass så jag fick sno från en annan slinga. Jag glömde mitt egna goda råd att testa slingan innan montering. ”Reavaror kan ej reklameras”![]()
Vad är det för posh roadtrip du ska på? Det låter inte som den vanliga godsfinkeliften man själv är van vid.Tvättar Yacht-Master inför roadtrip imorgon
![]()
Haha, en mini trip till Cph är planenVad är det för posh roadtrip du ska på? Det låter inte som den vanliga godsfinkeliften man själv är van vid.![]()
Roadtrip med en YACHTmasterVad är det för posh roadtrip du ska på? Det låter inte som den vanliga godsfinkeliften man själv är van vid.![]()
Så fiiinnnn... Grattis....
HahahaINOX behövde bada, gummit var lite hårt![]()
![]()
![]()
Men i Nyhavn är det inte så stingsligt...Haha, en mini trip till Cph är planen![]()
Behåll.![]()
Behålla eller lämna för en 16613 är min stora fundering just nu...
Det närmsta jag kommer en Yacht denna helgen är nog färjeturen till Danmark med bilenRoadtrip med en YACHTmaster
På min ära, världen är inte vad den var på lustjaktens tid då gentlemän och avföring fyllde gatorna
Nej helt seriöst, grym grym kombo det där, trevlig tripp![]()
Good enoughDet närmsta jag kommer en Yacht denna helgen är nog färjeturen til Danmark med bilen![]()
Va? Ingen lunch på Dannebrogen inbokad?Det närmsta jag kommer en Yacht denna helgen är nog färjeturen till Danmark med bilen![]()
Haha, nej tyvärr inte, men det hade anstått en YMVa? Ingen lunch på Dannebrogen inbokad?