Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur är nya SMPc:n? Den växer för migKopplar av efter disco o tacomys
![]()
Den där rackaren gör sig bra på alla möjliga olika bandDags för en lugn fredags kväll i soffan
![]()
Nice! Arontorps?Äter kroppkakor.
![]()
Vad skönt att ni får komma hem!Tack, ja allt har gått bra, vi blir kvar ikväll men får komma hem igen redan imorgon om allt går bra.
Är mycket nöjd!Hur är nya SMPc:n? Den växer för mig![]()
Veklingen, kan inte gå fel med den. Sen att det är ett av de skönaste banden jag någonsin burit gör det hela ännu bättreDen där rackaren gör sig bra på alla möjliga olika band![]()
Grymt, ja den är väldigt fin!Är mycket nöjd!
Vi som bor så nära varandra och ändå slarvar Postnord bort min inbjudan varenda gång...Fredagsmys![]()
Mim favvo ryss, låt väl smaka och helt rätt....inga upptågVi har bakat pizza, ett kort ögonblick tänkte jag göra en @jabla och låta ryssen gå med!
Ångrade mig då jag inte är helt säker på att frugan skulle uppskatta ett sånt upptåg...![]()
![]()
![]()
![]()
La på lite ruccola också!Mim favvo ryss, låt väl smaka och helt rätt....inga upptåg![]()
Ser rysligt gott ut det därLa på lite ruccola också!![]()
Blev jättegott!
Kul med ryssfredag!
Den sitter väldigt bra på armen![]()
Nej för fan, hemlagatNice! Arontorps?
Grattis! Äntligen här får man väl nästan säga. Hur känns den?Då var den senaste på armen. Ett riktigt fynd på Black Friday
![]()
Bästa sort! Går åt lite jobb och tid med hemlagat.Nej för fan, hemlagat![]()
Mycket vacker, den där.Fikk akutt gul(l)feber.
![]()
Musselmums i Sumpan?
-Tar för mig i Sundbyberg![]()
![]()
Tack vännen. Då jag använt min 126600 på senare tid så känns denna ganska liten, men man vänjer sig.Grattis! Äntligen här får man väl nästan säga. Hur känns den?
Musselmums i Sumpan?![]()