EmilSve
Basic
Har själv skriv två stycken idag, med ett till imorgonNyss skrivit religionsprov![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har själv skriv två stycken idag, med ett till imorgonNyss skrivit religionsprov![]()
![]()
Den där bara växer i mina ögonLaddar inför ett krävande kommande möte
![]()
Tackar, riktigt nöjd. Den med vita urtavlan som vi kollade på hos AD för ett tag sedan är också riktigt bra och finns nog kvar, just sayin’Den där bara växer i mina ögon![]()
TackGött att se dig, önskar dig snabb tillfriskning
Skönt, sjukhus är allt annat än upplyftandeTackJa man hoppas på någon förbättring iaf. Hemgång imorgon redan om jag har tur.
Nu när du säger det såHmm du matchar klocka med mat...coool.
Slår in julklappar
Är kul när man köper julklappar till andra som man själv vill ha![]()
![]()
![]()
Haha exakt samma här! Eller möjligtvis börjar jag den 22 decemberBlir både imponerad och lite irriterade (eller snarare stressad) när folk har den framförhållning på julklappar - allt före den 23/12 är en bedrift i min värld![]()
GrattisPaketöppnat![]()
Mkt cool, tidig 70 talare, med gmt oxå ?Paketöppnat![]()
Tänker att ni har en divergerande syn på vad som är lagom mängd klockor också?Första på plats!
Tyvär inte den sista...
Frugan och jag har en divergerande syn på vad som är lagom!![]()
![]()
![]()
Go electricNattar ”bejbisen” och utvärderar ny tjänstebil, alltid lika kul![]()
![]()
![]()