Husse
Pandion
Mmm!Tänker att ni har en divergerande syn på vad som är lagom mängd klockor också?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmm!Tänker att ni har en divergerande syn på vad som är lagom mängd klockor också?![]()
Blir svårt att få detta ljudGo electric![]()
Urtavlan matchade i alla fall stilish de mellanblå foppatofflorna!Nattar ”bejbisen” och utvärderar ny tjänstebil, alltid lika kul![]()
![]()
![]()
Med juleljus gäller:Första på plats!
Tyvär inte den sista...
Frugan och jag har en divergerande syn på vad som är lagom!![]()
![]()
![]()
Äsch de inget, trodde du skulle notera mina rutiga badshortsUrtavlan matchade i alla fall stilish de mellanblå foppatofflorna!![]()
Vi har iofs en C63S också, plus att jag kör en CBR1000RR SP2 på sommarenBlir svårt att få detta ljudpå en batteribil![]()
C63!!!?? Alright, du drog ner mina badshorts låt mig behålla ansiktet åtmVi har iofs en C63S också, plus att jag kör en CBR1000RR SP2 på sommaren
Jag skaffar elbil till våren![]()
Ok!Med juleljus gäller:
More is MORE!!!
Din fru har helt rätt i denna fråga.![]()
Gött mos!Blir svårt att få detta ljudpå en batteribil![]()
C63SC63!!!?? Alright, du drog ner mina badshorts låt mig behålla ansiktet åtm
Den där klockan är verkligen helt otroligt fin! Så iögonfallande men ändå relativt diskret.Kom på att jag inte tagit några närbilder på påfågeln. Nu har jag gjort det ...
![]()
![]()
TackarGrattis
Stämmer, tack!Mkt cool, tidig 70 talare, med gmt oxå ?
Fortfarande KS SKX #1!Kollar på Det sitter i väggarna. Riktigt mysigt program!
![]()
Bjuder också på en härligt bild som jag av misstag tog med blixt. Framhäver verkligen den mumsiga strukturen på tavlan.Fina färger i alla fall!
![]()
![]()
Grattis!
TackGrattis!
Bra jobbat, sådant sker inte utan jobb!![]()
Det är faktiskt ingen SKX utan en 7548 (med ett 7546-urverk i). Kvarts ska det vara i en beater!Fortfarande KS SKX #1!
Grattis!
Klart det var i rättstavning jag gick VG iGrattis!
Hoppas det inte var i rättstavning.![]()