Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, vi har saknat dig!Dricker kvällskaffe i dagens första post.
![]()
Tror du de kan skrämma bort rådjuren?![]()
Köper trädgårdskonst.
Du måste fixa till dag&datumskivorna!Bjuder också på en härligt bild som jag av misstag tog med blixt. Framhäver verkligen den mumsiga strukturen på tavlan.Fina färger i alla fall!
![]()
![]()
Man borde, men synd att sabba vintagegrejor.Du måste fixa till dag&datumskivorna!![]()
Jag tror jag skulle passa som förälder, jag sover aldrig nästan och det verkar ju vara lite av huvuddelen i föräldraskapetOmnattar![]()
Haha, tro mig det överraskar dig mer än vad du tror. Sov på trägolvet inatt så ryggen är iaf utsträcktJag tror jag skulle passa som förälder, jag sover aldrig nästan och det verkar ju vara lite av huvuddelen i föräldraskapet
Lycka till med round NO 2![]()
Det där ser torftigt ut. Har du inga kalaspuffar?Inleder dagens dokumenterande med en tidig frukostbild...
![]()
så kallad förstafrukost.![]()
Men cool (och farlig!Skumt väder
![]()
Grattis! Den där är så jäkla bra.Sitter och inspekterar senaste tillskottet![]()
![]()
Du kommer att klara detta galant!Dags att plocka ihop lite prylar och börja jobba på riktigt. Ska vid fyra tillfällen fram till jul utbilda 12 applikationskonsulter i det ekonomisystem som jag varit med om att bygga upp under 25 år. Wish me luck ...
![]()