Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fel datum!Tajmar vårrullar!
![]()
Snyggt! SolidWorks kör vi också med härDubbla klockor och skolarbete.![]()
![]()
![]()
Fastnat lite på denna vet inte hur jag ska göra den lilla ellipsen med de kurvorna. Men sen vart är "här"?Snyggt! SolidWorks kör vi också med här![]()
Vi har inte kommit ens i närheten av så långt haha. Började för inte så länge sedan. Kristianstad, gymnasie, tekniklinjenFastnat lite på denna vet inte hur jag ska göra den lilla ellipsen med de kurvorna. Men sen vart är "här"?
Går inte du i andra ring om jag gissar rätt. Men då går du val inte design och produkt utveckling som jag.Vi har inte kommit ens i närheten av så långt haha. Började för inte så länge sedan. Kristianstad, gymnasie, tekniklinjen![]()
Jo andra ring, nej jag valde IT men valde till CAD bara för att det är kulGår inte du i andra ring om jag gissar rätt. Men då går du val inte design och produkt utveckling som jag.
Haha ja jag var städad igår, blåste på rätt bra vid fem/sex imorse annars var det nog rätt lugnt av vad jag kan minnasDet var lite sjö igår! Men du ser stabil ut på bilden.
Åkte 10-färjan med sonens fotbollslag. Folk kräktes överallt...![]()
Det är väldigt kul. Hur långt har ni kommit då? Just nu så har jag CAD 1 kursen. Fast jag kommer ha CAD 2 och 3 också. Då kommer det bli jädrans avancerat.Jo andra ring, nej jag valde IT men valde till CAD bara för att det är kul![]()
Inte jättelångt, vi har haft lite småprojekt där vi skulle göra skyltar till öppet hus som vi 3D printade. Och nu håller vi på med schackpjäser/bräde.Det är väldigt kul. Hur långt har ni kommit då? Just nu så har jag CAD 1 kursen. Fast jag kommer ha CAD 2 och 3 också. Då kommer det bli jädrans avancerat.