Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev ju skitbra!
Tar mig en kall i väntan på polare
![]()
Inte helt! Övergången får ske successivtTrodde att du skulle gå över till vin helt...
Inte helt! Övergången får ske successivt
Kroppen behöver fortfarande öl ibland![]()
Det var mig en räktangulär macka!Just nu...
![]()
ägget vi upp en bild på luchfikat.
![]()
Just nu...
![]()
lägger vi upp en bild på luchfikat.
![]()
Tack!Har helt missat att du har köpt en Chronolink. Kul och grattisHar du bandet som hör till tavlan också?
Du kan få fika hos mig också!Mamma bjuder på tidigt adventsfikajag spacklar och målar åt henne i gengäld.
![]()
Tack!
Bandet? Har ett svart S&S band med spänne men lädret ser ganska nytt ut.
Inte mycket att fundera på, skål!Fundera på att ta en öl
![]()
Du kan få fika hos mig också!![]()
Japp, samma band som man gjorde till de första RS, om jag är korrekt underrättatIn i S&S-tråden och posta
Den där tavlan med vit subsekund kom till en variant som kallades Swedish Blonde. Se till att få med Sjöö Sandström innan du googlar bara, annars får du väldigt få länkar till klockorDen kom med ett ljust läderband, som om jag inte är felinformerad, gjordes av älgskinn. Har för mig att det var när jag var inne hos Jarl Sandin och plockade upp en Chronolink-tavla som jag fick det berättat för mig.
Hör av dig nästa gång, alltid kul att få ansikte på medlemmar som man känt länge på KS.Haha mer än gärnavar faktiskt i Jablatown i torsdags.
Hör av dig nästa gång, alltid kul att få ansikte på medlemmar som man känt på KS länge.
Min från samma tidsepok (nr 195) säger hejJust nu...
![]()
lägger vi upp en bild på luchfikat.
![]()
Min första S&S och jag är positivt överraskad av hur skönt den sitter på armen.Min från samma tidsepok (nr 195) säger hej
![]()