Husse
Pandion
Lättare att ta en skakig bild i en dålig buss, eller hur det nu var!Julfest ikvälldå blir det buss på morgonen
![]()
Det är fan inte lätt att ta en bra bild i en skakig buss![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lättare att ta en skakig bild i en dålig buss, eller hur det nu var!Julfest ikvälldå blir det buss på morgonen
![]()
Det är fan inte lätt att ta en bra bild i en skakig buss![]()
Han lever och kör Bratte i dag!
Han lever och kör Bratte i dag!![]()
Och en snygg thermos!Jävla skitMen du har ju klocka i bilen
![]()
Känner mig som en gangster, hann inte lägga ned sd.n i resefodral innan jag stack hemifrån. Nu sitter det en man och glor på mig i bistrovagnen på väg till huvfudstaden.Rätt bra känsla med en klocka på vardera armen!
Försökte verkligen få på två klockor på samma arm, hade behövt byta armband på farsgubbens Certina för att lyckas!![]()
Haha, det är skönt med lite positivt tänk när det känns mörkt förövrigtOch en snygg thermos!![]()
Jag har 62 mil till Ullared, jag känner ändå din ångest...Önska mig lycka till... Vi hörs kanske senare...
![]()
Min uris körde tvåpip (klassisk tvåpip enligt uris) Två DJ.Känner mig som en gangster, hann inte lägga ned sd.n i resefodral innan jag stack hemifrån. Nu sitter det en man och glor på mig i bistrovagnen på väg till huvfudstaden.
Det ger viss karaktärMin uris körde tvåpip (klassisk tvåpip enligt uris) Två DJ.
lite av meningen med livet enligt honom!
Bara synd om de som inte förstår, han har säkert inte ens en klocka, stackarn!![]()
Den gör ALDRIG bort sig!Min nya vardagsklocka, tycker den gör sig bra även till en sunkig sweatshirt.
![]()