Soon?Los nipplos del oro....magnificent![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Soon?Los nipplos del oro....magnificent![]()
Gordon's Pink Gin, jag köpte den i Köpenhamn. Tror inte den finns på systembolaget men om du vill prova pink gin så finns en lite finare svensk variant https://www.systembolaget.se/dryck/sprit/ab-stockholms-branneri-7058302Vad är den rosa flaskan för spännande sort? Och var hittar man den?
Tag ett par avdankade jeans
Klipp av ett byxben
Klipp upp ena sidan
Vik och fålla
Markera avstånd och sy fack
Fäst hälla på baksidan för snörnng
![]()
![]()
![]()
Tar någon timme att sy upp.
Med fördel för rätt stuk användes ett par Wranglers och inte allt för tighta stuprörs
//Rozzy
Ta det försiktigt i skogen!Kollar på julgranar
![]()
Speedyn är ju så vacker! Glad att jag slog till på en!Granen klar...![]()
Damn!!!Idag gick något av en dröm i uppfyllese, tack Nymans.
![]()
![]()
Lovar att se mig förTa det försiktigt i skogen!
Man vet aldrig vad som finns där ute...
Hur vågar du visa klockan där i dessa tider? Beväpnad?Funderar på att ta en kaffe i julrushen..
Öl gör en trött...
![]()
Dreglar, så jäkla vackerIdag gick något av en dröm i uppfyllese, tack Nymans.
![]()
![]()
Aha! Tack så mycket för ditt svar och tips.Gordon's Pink Gin, jag köpte den i Köpenhamn. Tror inte den finns på systembolaget men om du vill prova pink gin så finns en lite finare svensk variant https://www.systembolaget.se/dryck/sprit/ab-stockholms-branneri-7058302
Grattis! Den AR’en skojar man inte bort.Idag gick något av en dröm i uppfyllese, tack Nymans.
![]()
![]()
Förra helgen?Premiär förra helgen!
Mycket god starkglögg![]()
Ha!Förra helgen?
Slut nu då?
Idag gick något av en dröm i uppfyllese, tack Nymans.
![]()
![]()
Ett äventyr att gå tvärs över gården!
Fortfarande -22, även om man är van, så blir det jobbigt!![]()
![]()
Då bor jag dessutom på (riktiga) mitten av vårt land!Oj! Oj! Oj! Minus 22?!?!
Skiljer sig lite åt i vårt avlånga land. Själv tog jag vespa (på barmark) till gymmet idag![]()
Alltid..Hur vågar du visa klockan där i dessa tider? Beväpnad?![]()
Tack! Ja, den bästa julklappen!Stort grattis!! Underbar julklapp till sig själv
Kan absolut noll om dem klockorna, men är nyfikenMisstänker att det är 1815WG som är referens. Om ja, hur ser utbud på tavlor ut? Finns det en uppsjö varianter eller är det mer sparsmakat?