Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk. Grattis igen kompis! Den är du värd.Hittade en tidig julklapp under granen, bäst att öppna
![]()
En Oysterflex Daytona som jag haft ögonen på länge
![]()
Fantastisk. Gratulerar.Hittade en tidig julklapp under granen, bäst att öppna
![]()
![]()
Tomten var snäll i årHittade en tidig julklapp under granen, bäst att öppna
![]()
![]()
Lysröret ovanför diskbänken packade nyss ihop så jag fick rusa ner till affären efter ett nytt. Klart värt en belöning tycker jag ...
![]()
Är det postnumretHerrgårdsbesök..16613 om det inte syns![]()
Allt som lyser upp tillvaron är bra!!Lysröret ovanför diskbänken packade nyss ihop så jag fick rusa ner till affären efter ett nytt. Klart värt en belöning tycker jag ...
![]()
Mjähä, där satt den duHittade en tidig julklapp under granen, bäst att öppna
![]()
![]()
Sicken jäkla tur du har då!! Du måste verkligen varit snäll i årHittade en tidig julklapp under granen, bäst att öppna
![]()
![]()
NiceJulbord med jobbet!
![]()
Mycket bra där! Stort grattis och God Jul!Hittade en tidig julklapp under granen, bäst att öppna
![]()
![]()
Grattis! Tomten måste tyckt att du varit riktigt snäll i år!Hittade en tidig julklapp under granen, bäst att öppna
![]()
![]()
Mycket trevligt, sticker till Chile över jul och nyår och då blir det till att frossa i kungskrabba.Inte nu men nyss. Ber om ursäkt för MKRGG kvalle på bilden. Frugan har svårt med fokus på klockor...
![]()
Ser inte dumt ut!Pimplar vin
![]()