Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolex och boskapsvagnen rimmar dåligt ...Flyger CPH > EWR, julfirande på andra sidan Atlanten väntar
![]()
Käns rätt bra att vi åkte i torsdags!Står stilla på E4N norr om Gävle; tydligen inte bara vi som är på väg norrut idag...
![]()
Det är där man får hänga om man ska skynda på nästa RolexRolex och boskapsvagnen rimmar dåligt ...
![]()
Det finns en bar i mitten, den räddade mig den första och (jag hoppas) sista gången.Påväg mot ullared...vet inte om det är en bra ideé![]()
Borde stå:Rullar köttbullar!
![]()
Så långt har jag inte kommit än, letat efter parkering i 40 minuter nu... hahaDet finns en bar i mitten, den räddade mig den första och (jag hoppas) sista gången.
Ser vansinnigt gott ut i dessa julmatstider!-Julklappshandlingen är avklarad. Nu tar vi en lunchpaus
![]()
Oj!
Du vet mycket väl vilken typ av idé det är...Påväg mot ullared...vet inte om det är en bra ideé![]()
Nej, nej! Det smälter bort.Fan, måste man skotta?
![]()
Det försvinner i maj-juni nån gång!Fan, måste man skotta?
![]()
En av nackdelarna med att inte vara gift ...Dags att fixa lite julfint hemma ...
![]()