Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt bildSista-minuten-presentköp till familjen
![]()
Varje gång jag ser en Speedy tänker jag "vilken snygg klocka det där är alltså!". Sedan kommer jag på att jag också har en.Öl efter shopping. Emporia i Malmö är ett livs levande skämt idag
![]()
Näää!Man kan ju lukta något annat än Rolexgummi på semester!
![]()
Nej, bara när det är skottår! HöhöFan, måste man skotta?
![]()
Varje gång jag ser en Speedy tänker jag "vilken snygg klocka det där är alltså!". Sedan kommer jag på att jag också har en.![]()
Jag köpte min nyligen och älskar den!haha, ja det är väldigt fin klocka!
#kulturprofilÄr på kulturevenemang.
![]()
Finns gummi som doftar vanilj också!Man kan ju lukta något annat än Rolexgummi på semester!
![]()
Grattis!Jul på Liseberg med familjen å fira min födelsedag![]()
![]()
![]()
Nytt sätt att mäta snödjupet?Varmt stål möter snö
![]()
Käns rätt bra att vi åkte i torsdags!![]()
Både jag och frugan kommenterade resan med att det var föredömligt med trafik!Mycket smart... Lunchtid igår var taktiskt helt fel.
Mycket smart att göra så!Lagar palt så man inte svälter ihjäl i julhelgen...
![]()
Samma helvete har hänt här också, fast mer...Ursäkta men vad fan är det som hänt?
![]()