Snacka om att sluta cirkeln isfKanske home to Dadddddy![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snacka om att sluta cirkeln isfKanske home to Dadddddy![]()
Avrundar arbetsdagen game day!
VIK dial idagikväll ska vi tämja vita hästar från Norrköping, eller hur @Af Sjodahl @Savagear114 @Svanen
![]()
Classic tisdag.Faanskapet släpper inte !
![]()
Jodå Grand Seiko finns i solitt guld...VA! Finns verkligen det!
Nej fan hoppar du av GMT klubben precis när jag hoppat in i den...Sista bilden på GMTn...
![]()
Det är tisdag!GS - måndag!
![]()
Haha kom på det efter jag skickade inlägget. Ja ibland är inte huvudet vad det borde vara..Det är tisdag!
Börjar kanske bli dags att prova något annat än länk?
![]()
Jodå Grand Seiko finns i solitt guld...![]()
Nice!!! Dosorna alltså. Red Wing 875?Vab å nya kängor![]()
![]()
Tack! red wing 1907Nice!!! Dosorna alltså. Red Wing 875?
Bra taggat M! Nu är vi igång!Avrundar arbetsdagen game day!
VIK dial idagikväll ska vi tämja vita hästar från Norrköping, eller hur @Af Sjodahl @Savagear114 @Svanen
![]()
Jo tror det är snarlikt.STORT! Vad ligger en sådan rackare på?! Är det samma pengar som på Rolex, Omega, Breitling mfl i 18k.
Kan bli svårt att hitta grönt som passar.Något grönt band kanske?![]()
Kanske nåt riktigt mörkbrunt? Eller mörkgrått?Kan bli svårt att hitta grönt som passar.
S&S royal steel ?Gissa klockan!
![]()
Har ett mörkbrunt Hirsch Liberty men det får vänta.Kanske nåt riktigt mörkbrunt? Eller mörkgrått?![]()
Jag är wild and crazy och har satt på ett Hirsch Heritage sandfärg på subHar ett mörkbrunt Hirsch Liberty men det får vänta.![]()
Vi visar upp i morron i den här tråden.Jag är wild and crazy och har satt på ett Hirsch Heritage sandfärg på sub![]()
En asiatisk klockaS&S royal steel ?
Så rätt, fel sida.Nära, men fel sida av Skåne. Hanöbukten mmmm.![]()