• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Denke skrev:
Varför har inte Daviden postat sitt perlonband ännu? :)
7920292362_fa899dccd4_c.jpg


Vad har du emot Perlon föresten? Bara det inte blir blött är det helt underbart. Kanske lite motsägelsefullt att ha på en Sub då iofs.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Spencer66 skrev:
Pappakålja,

Är inte det där en Rolex Cellini såld i Ulanbator tidigt 70-tal. Då man på grund av import restriktioner var tvungen att marknadsföra den under annat namn? Finns en mycket spännande historia bakom det där..

Ni är båda män med smak av yppersta klass! Skönt att ha er här! :)

/Denke
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Spencer66 skrev:
Pappakålja,

Är inte det där en Rolex Cellini såld i Ulanbator tidigt 70-tal. Då man på grund av import restriktioner var tvungen att marknadsföra den under annat namn? Finns en mycket spännande historia bakom det där..

Hell No! Det är fransk kvalitét av yppersta klass. Hela 17 juveler, varav en fastlimmad på kronan.

/Pappikjolo
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Re: Klockan jag kärleksfullt kallar "hajen" på 1st gen Bolmi

NiklasArvid skrev:
Som jag dock i ett svagt ögonblick notchade till 19 får se om jag kan leva med glipan ett par dar...

Den där är så fin, pigg och blå...jag ser fram mot paketöppning när dina nyförvärv anländer...
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Nja...

Jag har tänkt....
793D3478-8FF1-447B-9597-F1689007B1A4-1206-000001037AF6CEC6.jpg


O jag tror det roligaste är om det finns en veckodagstråd för varje dag, så kommer måndagstråden upp igen på måndan etc. En allmän "dagens" ligger bara o skräpar överst hela tiden. På TTT blir det ju liksom en happening varje gång...

Men det löser sig nog av sig självt...

56A0C626-6C82-45D1-8654-CB35B8334DCA-1206-0000010375787184.jpg
 
Topp