Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snickar-Affe! Stekigt med jubileeFräser tappar! Då jag håller på med att tillverka en dörr!
![]()

Day-Date idag, dock blir det nog ett byte till tonfisken snart. Blir alltid så när jag ser en av mina andra klockor. Kan aldrig bestämma mig
![]()
Rubber B. Rekommenderas. Say no moreTestar GMT på läder. Njääää
![]()
Snickar-Affe! Stekigt med jubilee![]()
, tycker att det är jätte fett Islay, den skointresserades 114060Vi väntar på kollektivtrafiken och beundrar våra skor!
(vi känner hur folk kollar på oss när vi tar kort, men fuck them. Dom förstår oss inte)
![]()
Söder eller sveavägen?Tar några öl på UrbanDeli
![]()
Bjud på bild då för att få mig på köptankar.Rubber B. Rekommenderas. Say no more![]()
Jaja, säg som det är, du försöker supa ner han så det blir enklare ta av han klockanTar några kalla och kollar på kompisens nya vintage seamaster
![]()
Jaja, säg som det är, du försöker supa ner han så det blir enklare ta av han klockan![]()
SöderSöder eller sveavägen?