Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Definitivt gångbar på båda typer av remmar, det gillar jag skarpt!Tackar! Snygg på båda perlon och hirsch!
![]()
Snygga brillor, snygg klocka, snygg bild!
Nån slusk som ägt den ellerLite rengöring skadade inte.
![]()
Den där förstoringen är inte att leka med![]()
![]()
Nån slusk som ägt den eller![]()
?
Blev pluppen bra?Man skulle kunna tro det! Nää, var inte så farligt. Ringen var ändå lös för att få dit en egengjord lumeplupp.![]()
Håll ut... Håll ut, det blir bättre.Känner mig tröstad, samtidigt som försöker hålla ut lite till, jag såg nyss en Regal också och situationen försämrades, men jag lever än sålänge och ska göra mitt bästa för att överleva kvällen utan hjärnskador. Håll tummarna och släng en tanke hit...
Blev pluppen bra?
Tvättar bilen
Gillar combon... Traktor Porsche och Panerai
![]()
Magiska klockor!Trevligt hos @aleks![]()
Mera matrester...Kanske dags att vi crowd fundar ett rejält skrovmål åt dig, din stackare![]()
SnyggtDet tycker jag, bild från tidigare idag..
Grymt nöjd med klockan för övrigt!
![]()
Kul att du går all in och verkligen delar Jesus lidande.Denna lugna dag förlades till, köra bil, rusta, Ikea, konstutställning, mobila..... Etc.. Trött
![]()
Dricker rosé och käkar surskallar.
![]()
Sommartid, check!
/j
![]()
Gott att du redan kickat igång rosé-säsongen Feskarn!![]()
Herre min je! Det är ju värre än vad någon här hade kunnat ana! Crowd funding kommer inte förslå. Ett av FN styrt matorgan är nog det enda som kan stoppa eländet!Mera matrester...
![]()
Kan inte FN ha det här i Helsingborg istället?Herre min je! Det är ju värre än vad någon här hade kunnat ana! Crowd funding kommer inte förslå. Ett av FN styrt matorgan är nog det enda som kan stoppa eländet!
UNMJA - United Nations in Malmö for JAbla!
Borde det inte gå mycket smidigare att skicka maten direkt från Bjärehalvön? Det brukar alltid vara så bördigt när jag är där och de borde välan kunna föda en stackars Helsingborgare?Kan inte FN ha det här i Helsingborg istället?
Färjan till Danmark går alltid till skillnad från en osäker broförbindelse.
UNHCF betyder väl United Nations Helsingborg Crowd Funding.![]()
FN kan ju aldrig göra nåt rätt! Bara så typiskt av dem av lägga verksamheten i fel stad! Fan, inte nog med att du ska behöva äta rester utan du ska bli kränkt på kuppen!Kan inte FN ha det här i Helsingborg istället?
Färjan till Danmark går alltid till skillnad från en osäker broförbindelse.
UNHCF betyder väl United Nations Helsingborg Crowd Funding.![]()
Med min klockbudget blir det inte råd med närproducerat.Borde det inte gå mycket smidigare att skicka maten direkt från Bjärehalvön? Det brukar alltid vara så bördigt när jag är där och de borde välan kunna föda en stackars Helsingborgare?![]()
Men i och med att det är FN-bistånd kostar det ju ingenting...Med min klockbudget blir det inte råd med närproducerat.![]()
http://www.galago.se/forfattare/kawa-zolfagary/vita-krankta-manFN kan ju aldrig göra nåt rätt! Bara så typiskt av dem av lägga verksamheten i fel stad! Fan, inte nog med att du ska behöva äta rester utan du ska bli kränkt på kuppen!![]()