Äter lunch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jädrar vilken fräsch bild! Jag försöker förtränga att jag byt/lånat ut min speedy...Ny polerad, braziliansk waxed smärtsamt men fräsch plexi
![]()
Lägg ut den andra personens namn så ska vi se till att hen inte är intresserad längre.Den var rätt liten och liiite dyr. Men jäkligt fräsch och bra läge!
Så jag har tackat ja ifall jag får den, står tydligen mellan mig och en till![]()
Den vinter pälsen går tyvärr inte att få bort, måste hålla värmen, fortfarande går i ide för vinternDen må ha blivit brassevaxad, men jag tycker fortfarande att klockan är omgiven av ganska mycket päls...![]()
Lägg ut den andra personens namn så ska vi se till att hen inte är intresserad längre.![]()
Om ett par dagar kommer denne individ få besök från Kapten Krok med besättning eller?Alle man på däck!
Haha, dra igång en KS-flashmob kanske..?Lägg ut den andra personens namn så ska vi se till att hen inte är intresserad längre.![]()
Tjuvstart? Är det tillåtet?![]()
Slarvar ihop en serie till INOX passaroundtråden.
Inte så illa som det verkarTjuvstart? Är det tillåtet?![]()
Will do!Inte så illa som det verkardu får läsa serien i sin helhet i inox-tråden.
Ny polerad, braziliansk waxed smärtsamt men fräsch plexi
![]()
Beskådar ovädret som drog in idag, igår var det helt stilla och 14 plusgrader !
![]()
Hahahaha d undrar fan jag också !!!!???Wtf!? Var bor du?
Nu blev man ganska avundsjuk..Njuter på bröllopsresa i Karibien med dessa två...(samt min fru såklart)
![]()
![]()
Njuter på bröllopsresa i Karibien med dessa två...(samt min fru såklart)
![]()
![]()