• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Hotellfrukost
20160813_100149.jpg

Typiskt alla los tantos, ingenting manligt får man ha ifred :D

Haha...precis! Nu när jag frågade varför hon hade slängt dom, fick jag till svars att det var så få plattor i varje paket som inte skulle räcka till iaf. Då svarade jag, varför la du bara inte ihop alla i en kartong! Los Tantos svarade då! Tänkte inte på det?! Sen försökte hon rädda upp det, med att det skilde i minuterna mellan plattorna, Haha :cool:!

Haha...precis! Nu när jag frågade varför hon hade slängt dom, fick jag till svars att det var så få plattor i varje paket som inte skulle räcka till iaf. Då svarade jag, varför la du bara inte ihop alla i en kartong! Los Tantos svarade då! Tänkte inte på det?! Sen försökte hon rädda upp det, med att det skilde i minuterna mellan plattorna, Haha :cool:!
Haha, dom har sina egna logiska trick, you never win :)

Tillbaka
Topp