Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser mer ut som äggröra!Ska till och göra lasagne.
![]()
Rolexromantik på hög nivå!![]()
Tack för Triplock![]()

Kan inte bli bättreRolexromantik på hög nivå!![]()
Typiskt alla los tantos, ingenting manligt får man ha ifredFick slänga mig in i bilen och sticka och köpa nya lasagneplattor, då Los Tantos gjort en storstädning när jag var borta på min lilla Road Trip vecka!
![]()
Ser ut som du tryckt dit insertet på fel sida av bezeln.Kollar lite ! Å hoppas få ihop igen ! Lite trixig med fjädern![]()
Ser mer ut som äggröra!
så här ska det se ut
![]()
Typiskt alla los tantos, ingenting manligt får man ha ifred![]()
Den bästa lördagenGMT lördag![]()
Haha, dom har sina egna logiska trick, you never winHaha...precis! Nu när jag frågade varför hon hade slängt dom, fick jag till svars att det var så få plattor i varje paket som inte skulle räcka till iaf. Då svarade jag, varför la du bara inte ihop alla i en kartong! Los Tantos svarade då! Tänkte inte på det?! Sen försökte hon rädda upp det, med att det skilde i minuterna mellan plattorna, Haha!