Ska äta lite rått
![]()
Riktigt snygg dinka! Om denna ska flippas någon gång så är jag sjukt intresserad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska äta lite rått
![]()
Mjaa, jag prövade Cartier Tank Solo igen.. bra sugen på den. (Missade såklart bild)
Sen Yatch-Master 35 mm & 37 mm!
konstigt nog såg 35 mm nästan större ut, pga att ändlänkarna sticker ut utanför luggarna. Synd verkligen att dom gjort en sådan "miss".
Fick inte till nån bra bild på den dock.
![]()
37 mm:
![]()
Mjaaa. Berätta! Bilder?
Mvh
Haha då ska jag prova och se hur resultat blir när man gör så istället,för hur jag gör det.Man värmer till 80grader, lägger en handduk över huvud o flaska sedan andas man in djupt genom näsan. Effekten är omedelbar.![]()
låter som ett komplicerat förhållande....2 Rolex klockorna äger samma tjej![]()
Den sista var riktigt snygg på dig.Mjaa, jag prövade Cartier Tank Solo igen.. bra sugen på den. (Missade såklart bild)
Sen Yatch-Master 35 mm & 37 mm!
konstigt nog såg 35 mm nästan större ut, pga att ändlänkarna sticker ut utanför luggarna. Synd verkligen att dom gjort en sådan "miss".
Fick inte till nån bra bild på den dock.
![]()
37 mm:
![]()
37 mm. tycker också den är snygg och satt rätt braDen sista var riktigt snygg på dig.
Du är långt ner på listanRiktigt snygg dinka! Om denna ska flippas någon gång så är jag sjukt intresserad![]()
Hur gick det?Ledig idag.. funderar på att gå till bolaget och bli full
![]()
Gränsfall men jag skulle chansat.Diskar. det bör vara säkert att diska med 1524m dykare?
![]()
Just go for it!Hemma efter jobbveckan. Operation fredagsmys kan börja!
![]()
TackDå är jag med! Schysst klocka du har för övrigt![]()
Hahalåter som ett komplicerat förhållande.![]()
Det går över med tiden, det viktiga.Tävlade över far min i På Spåret. Vann med 15-3. Viktigt.
![]()
Det hävdade han med.Det går över med tiden, det viktiga.
Jaha det är så att du är ute efter att se efter ny matkultur som skulle passa er eller.Ska till att kolla på HISTORIEÄTARNA!
![]()
![]()
Var glad istället. Materiellycka är den bästa lyckanDricker bort ångesten över att ha spontanhandlat en Omega pga av att frun sa ok när jag bara provade storlekBlir inte mindre ångest när jag har min Jaeger på mig som spontan köptes för typ 3 veckor sen. I-Lands bekymmer/ångest, trevlig fredag kväll på er!
![]()
Var glad istället. Materiellycka är den bästa lyckan![]()