• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ska äta lite rått
IMG_3620.JPG

Riktigt snygg dinka! Om denna ska flippas någon gång så är jag sjukt intresserad ;)

Mjaa, jag prövade Cartier Tank Solo igen.. bra sugen på den. (Missade såklart bild)
Sen Yatch-Master 35 mm & 37 mm!
konstigt nog såg 35 mm nästan större ut, pga att ändlänkarna sticker ut utanför luggarna. Synd verkligen att dom gjort en sådan "miss".
Fick inte till nån bra bild på den dock.
IMG_6709.JPG

37 mm:
IMG_6712.JPG
Mjaaa. Berätta! Bilder?
Mvh

Det finns ju så mycket snarr att välja bland så man kommer aldrig till skott för den sakens skull! Men en Cartier ligger absolut bland de jag närmast tänkt införskaffa..

Dricker bort ångesten över att ha spontanhandlat en Omega pga av att frun sa ok när jag bara provade storlek :) Blir inte mindre ångest när jag har min Jaeger på mig som spontan köptes för typ 3 veckor sen. I-Lands bekymmer/ångest, trevlig fredag kväll på er!

IMG_0853.JPG

Tillbaka
Topp