Jobbar på i dalaskogarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här enligt klockan 2,5 timmar till i ugnen kör den med chipotle, öl, vitlök, lök,pimiento de la vera, farin&salt. 8 timmar på 105c klart.![]()
4 timmar till mat...![]()
Wirren drar jag på då det i stort sett är klart.Trevligtkör min med chipottle, honung, farin, paprikapulver, kummin, lök, vitlök och en skvätt laphroig
Dock 4 timmar på 125c. En liten bit![]()
Tips på kul armband någon?![]()
Skojade till det med viklås på mockabandet! Bra eller anus?
![]()
![]()
Väldigt osäker..men tror det är mer anus..men ändå inte…om du förstå?
Btw, jag kräver att du slutar posta fina bilder på din speedy. Jag stod mellan dj och speedy och valde dj. Varje gång jag ser dina bilder så känns det som om jag gjort fel val……...
Dåligt med det. Men fråga Abramovich, har hyr ut sin...
Trycktestad till 200m ändå trivs vi INTE i regn!
![]()
Haha! Ja håller med, gillar viklås för att det känns enkelt och stilrent men håller med om att det inte var helt 100
Haha! Okej! Lovar, men drar till med en sista här!![]()
Tjuvlånar polarens helt galna flinga. Sjukt avis... En vacker dag ska jag lura honom att sälja den till mig.
Kolla caset!
Dåligt med det. Men fråga Abramovich, har hyr ut sin...
Annars får du inte glömma Cap d'Antibes och Eden Roc.