• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

se9aby6a.jpg

Jobbar på i dalaskogarna

Trevligt:) kör min med chipottle, honung, farin, paprikapulver, kummin, lök, vitlök och en skvätt laphroig:)
Dock 4 timmar på 125c. En liten bit:)

Trevligt:) kör min med chipottle, honung, farin, paprikapulver, kummin, lök, vitlök och en skvätt laphroig:)
Dock 4 timmar på 125c. En liten bit:)
Wirren drar jag på då det i stort sett är klart.
Kör en coleslaw på yoghurt koriander å äpplen, grillad majs å tortillas.:)
Eventuellt nån öl å wirren som blev över:D

Skojade till det med viklås på mockabandet! Bra eller anus?

JnHHci9.jpg

ceGs3Yw.jpg

Väldigt osäker..men tror det är mer anus..men ändå inte…om du förstå? ;)
Btw, jag kräver att du slutar posta fina bilder på din speedy. Jag stod mellan dj och speedy och valde dj. Varje gång jag ser dina bilder så känns det som om jag gjort fel val……...

Väldigt osäker..men tror det är mer anus..men ändå inte…om du förstå? ;)
Btw, jag kräver att du slutar posta fina bilder på din speedy. Jag stod mellan dj och speedy och valde dj. Varje gång jag ser dina bilder så känns det som om jag gjort fel val……...

Haha! Ja håller med, gillar viklås för att det känns enkelt och stilrent men håller med om att det inte var helt 100 :woot:

Haha! Okej! Lovar, men drar till med en sista här! :woot:

mdguPTo.jpg

Gamla godingen för kalas ikväll, samt ett nymandoliserat finger (mandolin för grönsaker) ackompanjerar varandra vackert... Nyligen akuten, ajaj.. Ursäkta kass bildkvalite
xiVDYGY.jpg

Haha! Ja håller med, gillar viklås för att det känns enkelt och stilrent men håller med om att det inte var helt 100 :woot:

Haha! Okej! Lovar, men drar till med en sista här! :woot:

Det är samma här, viklås är (nästan) alltid bättre och ger en mer ordentlig känsla till helheten.
Elakt, men ändå helt okey ;D

• Like
Reactions: ZQT
Dåligt med det. Men fråga Abramovich, har hyr ut sin...

Annars får du inte glömma Cap d'Antibes och Eden Roc.

Vart finns bästa badstränderna här i Antibes och finns det några klockaffärer som du kan rekommendera?? Skulle gå in hos Hublot/AP osv i Cannes men stackarna blev rånade en timma innan :(...

Haha Romans yacht är nog liiite utanför min budget vah :D

Tillbaka
Topp