Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Först på jobbet som praktikant är fan i mig inte dåligt jobbat!
![]()
Hur går det? Får du nån känsla för klockan, eller är det bara en metallklump som visar tiden? Är lite nyfiken på om jag ska skaffa en SKX?!Surfar KS och försöker lära mig älska SKXen.
![]()
Jag tycker den är fulsnygg.Hur går det? Får du nån känsla för klockan, eller är det bara en metallklump som visar tiden? Är lite nyfiken på om jag ska skaffa en SKX?!
Lugn gosse! Ibland tar det tid att få feeling, ibland inte!Jag tycker den är fulsnygg.
Många verkar hylla den skyarna och jag försöker förstå varför. För tidigt för att svara på din fråga![]()
Tvärtom, skitbra sätt att låta henne träna finmotoriken i hennes små händerNästa klocka får bli en utan vridning när inte lillsyrran kan låta bli den![]()
![]()
Trist med sista dagen praktik, men med tanke på vilken klocka du valt, så går du med flaggan i topp!!Skukt snygg den där, du!
Det finns en hel del som spelar in. Avstånd, har ju själv pendlat 18 mil om dan...Tackar! Var in och snackade med personalchefen innan jag gick! Skulle lämna min CV tyckte han! Vi får se vad jag gör...
Me too, med solen i ryggenVäntar på bussen
![]()
Vilken fräsig klocka, med Quartzplakett. Helfestlig!Fredagsbling
![]()
Var?Skidåkning idag. HAGWE
/j
![]()
Sälen.