Silvferlejon
Silver
Det är söndag morgon i Vegas !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kult! men det ser ut som klock-Jesus inte klippt sig sen vi sågs i somras. )Precis rotat fram en gammal träningsoverallsjacka!
Denna finns kvar sedan jag fick den på 80-talet av min mor!
![]()
Tror också man föredrar våfflorna inåt på sommaren.Jag köpte ett i butik och fick det monterat på min Padi. Då var det våfflorna inåt. Nu har jag sett två med våfflorna utåt. Det känns som att våfflorna hjälper till att förhindra värme och svett.
Med flythjälpmedel? Är laget helt under isen?Kollar basket Köping - AIK
![]()
Matchar gårdagens årgångsbudgetbubbel.Tack, mackan är tillagad med mycket kärlek, där av resultatet!
Häftig bild, först ser man bara två subdials och undrar vad det är.Dagens.
![]()
Tack. Då kör jag "kläder efter väder".Tror också man föredrar våfflorna inåt på sommaren.
Stativ är underskattat!Tar några kort med kameran på en stativ
![]()
SnyggtTar några kort med kameran på en stativ
![]()
Hoppas du menar storasysterPå väg till syrran och hennes pojkvän för lite käk![]()
![]()
Självfallet menar jag min storasyster, så du kan vara lugn kompisHoppas du menar storasyster!
Annars blir jag orolig...
Det ska jag, ha en fortsatt trevlig söndag!Gött att höra
Det är ju så roligt att slänga käft!
Ät gott nu, klockbroder!
Ingenting, gillar klockor mer än ägg bara.Vad har du emot äggmackan?
Här blir det parmesanpaneradDet ska jag, ha en fortsatt trevlig söndag!
De visarna var riktigt häftiga!Fick ett gammalt fickur "tre kronor" som gammelmorfar hade för många år sen
Med flythjälpmedel? Är laget helt under isen?![]()
Låter gott, här blir det marinerad fläskfilé och potatisgratäng!Här blir det parmesanpanerad
Skinkschnizel som jag och Atlantic ska sätta igång med!![]()
Beklagar!Haha, man måste skydda sig när arga stockholmare kommer på besök
Vi torska med några sketna poäng mot ett riktigt bra AIK.