• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Fint väder idag!
image.jpg

Skålar för en ledig fredag med lokalproducerad Kaffestout gjord på Zoegas Mollbergs blandning.:)
WP_20170223_22_23_47_Rich (2).jpg

Tror du hade gillat den här @Pappi :D
Besökte Bolaget på Väla igår men fann ingen kaffestout. Blev orolig att dessa slutat säljas, men de finns kvar i sortimentet eller? Det är ju utan tvekan den bästa stout jag druckit på mycket länge.

OnT, min SM300 hälsar alla en trevlig helg:
IMAG2618-01.jpeg

Arvegods är alltid speciellt :)
Har en 50-tals Omega från min morfar och en 60-tals Certina från min farfar.
Farsgubben var så bitter på sig själv för att han inte köpte en Omega, önskar att jag kunde få berätta vad vi anser om Certina!
Lite lat:) Men vart finns bilder på dina arveklockor? De är MYCKET känslor i gamla klockor!
Lyckades bli lurad av en riktig tomte att sälja bort ett par arveklockor via Kaplans för nåt år sedan... dumt

Besökte Bolaget på Väla igår men fann ingen kaffestout. Blev orolig att dessa slutat säljas, men de finns kvar i sortimentet eller? Det är ju utan tvekan den bästa stout jag druckit på mycket länge.

OnT, min SM300 hälsar alla en trevlig helg:
IMAG2618-01.jpeg
Finns kvar, köpte min på Råå i förra veckan.

Tillbaka
Topp