Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg kombo. Vad heter bandet och var köper jag det?Nytillskottet
![]()
Fina bilderDetta fick bjag se på min morgonpromenad!![]()
![]()
![]()
![]()
Solljus i is![]()
Tack!Fina bilder![]()
Aa det var det värt.Tack!
Det kostade två dyngblöta och svinkalla fötter, men det var det värt!
Ja, pappas gamla, ca 55+ år!Aa det var det värt.
Var det certina vintage ? Som du hade
Fint fint![]()
Finns den i vintage delen.Ja, pappas gamla, ca 55+ år!
Ja, en hel del... favorit på många sätt! Både sentimentalt och fysiskt, den bärs så otroligt skönt, den har lug holes, härligt plexi och nu har den ett liknande band som den hade när jag växte upp!Finns den i vintage delen.
Uhh stabiltJa, pappas gamla, ca 55+ år!
Ja, pappas gamla, ca 55+ år!
Arvegods är alltid specielltJa, en hel del... favorit på många sätt! Både sentimentalt och fysiskt, den bärs så otroligt skönt, den har lug holes, härligt plexi och nu har den ett liknande band som den hade när jag växte upp!
Besökte Bolaget på Väla igår men fann ingen kaffestout. Blev orolig att dessa slutat säljas, men de finns kvar i sortimentet eller? Det är ju utan tvekan den bästa stout jag druckit på mycket länge.Skålar för en ledig fredag med lokalproducerad Kaffestout gjord på Zoegas Mollbergs blandning.
![]()
Tror du hade gillat den här @Pappi![]()
Farsgubben var så bitter på sig själv för att han inte köpte en Omega, önskar att jag kunde få berätta vad vi anser om Certina!Arvegods är alltid speciellt
Har en 50-tals Omega från min morfar och en 60-tals Certina från min farfar.
Tack! Har för mig jag köpte det på strapcode.Snygg kombo. Vad heter bandet och var köper jag det?
Tack! Seiko SNN321Snygg, exakt vad jag letar efter just nu. Vad är det för modellnummer?
Snyggt klockaBesökte Bolaget på Väla igår men fann ingen kaffestout. Blev orolig att dessa slutat säljas, men de finns kvar i sortimentet eller? Det är ju utan tvekan den bästa stout jag druckit på mycket länge.
OnT, min SM300 hälsar alla en trevlig helg:
![]()
Tack, ska genast kolla runtTack! Seiko SNN321
Mycket klocka för pengarna
Finns kvar, köpte min på Råå i förra veckan.Besökte Bolaget på Väla igår men fann ingen kaffestout. Blev orolig att dessa slutat säljas, men de finns kvar i sortimentet eller? Det är ju utan tvekan den bästa stout jag druckit på mycket länge.
OnT, min SM300 hälsar alla en trevlig helg:
![]()
Tack för svar! Ska kolla detta. Det hade varit gött men en kall till helgen. Trevlig helg hörru.Finns kvar, köpte min på Råå i förra veckan.
Den såg onekligen välbevarad ut för att vara en gammal klockaFörsöker lista ut mm på min morfars gamla klocka, någon som har en aning?![]()