• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

JohnDoe

Rolex
Det finns ett Trumphotell här, inga tecken på kravaller.
IMG_1178.JPG
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ja, som tur är :) Man ska vara försiktig att anklaga folk utan grund, men det går i alla fall att konstatera att ingen har sprungit uppför backarna på samma sätt som Klaebo gjorde sedan Mühleggs "glansdagar", oavsett anledning. Det var en sprinter mot resterande medeldistansare om man ska göra en friidrottsjämförelse.

Anklaga?!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ja? Om du läser mitt inlägg med norska ögon är det nog lätt att göra gällande att jag anklagar Klaebo får att vara dopad.

Vilket inlägg syftar du på då?! Hm, går att snacka mycket om norrmännen så klart! Men så länge dom inte åker fast så är ju dom rena tyvärr! Men det är klart att det inte bara är vi två som undrar hur norrmännen/norrkvinnorna kan vara så överlägsna!
Det hade varit kul att fått en fight man mot man istället för att Iversen klantar till sig som han gjorde! Klart att det inte var med flit, men det kan ha kostat finnarna guldet?!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Vilket inlägg syftar du på då?! Hm, går att snacka mycket om norrmännen så klart! Men så länge dom inte åker fast så är ju dom rena tyvärr! Men det är klart att det inte bara är vi två som undrar hur norrmännen/norrkvinnorna kan vara så överlägsna!
Det hade varit kul att fått en fight man mot man istället för att Iversen klantar till sig som han gjorde! Klart att det inte var med flit, men det kan ha kostat finnarna guldet?!

Det inlägget du svarade på så klart :) Där jag skrev att ingen sprungit uppför skidbackarna som Klaebo gjorde nu sedan Mühleggs tid, och han var ju tokdopad.
Fast nu har ju norrmännen börjat åka dit, några stycken hittills i alla fall även om det på ett märkligt sätt bagatelliseras i jämförelse med när andra nationer åker fast.
 
Topp