Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skitsnyggt! Vad har du köpt det?Bjuder på 2
Helgardering att välja klocka utan datum när man lägger sig den 28/2.Dags att krypa till kojs, godnatt Klocksnackare var ni än är!
![]()
Du får lätta lite på länken tror jag, finns risk att du får amputera bort handen p.g.a. blodstopp annarsNågra veckor har gått sen jag bytte till Tärnsjöläder... kunde inte hålla mig... var tvungen att montera orginallänken.
Seiko Ananta Limited edition 2011.
![]()
Nästan så du borde filma åt oss som inte har en.![]()
Känner mig så sjukt nördig för jag måste vara vaken till datum byte...Har nämligen aldrig sett min perpetual byta datum ifrån 28 till 1a![]()
Nästan så du borde filma åt oss som inte har en.![]()
Häftigt!Varsegod tog lite tid då det blev krux med KS servern. Det var absolut värt att sitta uppe!Håll till godo![]()
Det är faktiskt lite coolt måste jag säga. Trodde den skulle byta prick 24 men det tog ytterligare 5 minuter varav videon blev kass.Häftigt!
tack för att du delar med dig.![]()
Du får be urmakaren backa minutvisaren.Det är faktiskt lite coolt måste jag säga. Trodde den skulle byta prick 24 men det tog ytterligare 5 minuter varav videon blev kass.
Fantastiskt och grattisVi föder barn! Fan vad stryktåliga vi varit!![]()
Det blev en pojke![]()
Haha jag har ådriga armarDu får lätta lite på länken tror jag, finns risk att du får amputera bort handen p.g.a. blodstopp annars![]()
GrattisVi föder barn! Fan vad stryktåliga vi varit!![]()
Det blev en pojke![]()
Grattis!Vi föder barn! Fan vad stryktåliga vi varit!![]()
Det blev en pojke![]()
Grattis!!Vi föder barn! Fan vad stryktåliga vi varit!![]()
Det blev en pojke![]()
Grattis!Vi föder barn! Fan vad stryktåliga vi varit!![]()
Det blev en pojke![]()