Ska vara Johnnys senap!![]()
Hehe...den funkar också bra, men när det kommer till senap så är jag inte allt för nördig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska vara Johnnys senap!![]()
Kanonsnygg, den där du!Dagens klocka![]()
Vad kör du för båt ålandskryssare?Jobbar och sliter...
![]()
Trevlig banaSigtuna GK![]()
1 är det lunchÄNTLIGEN! Efterlängtad lunch intages, idag så blir det köttkorv med mos!
![]()
Grattis!! Riktigt trevlig! Reverso grande?![]()
![]()
Beundrar skönheten som äntligen blev levererad (inatt 01:30????)
snyggt! ...man kan riktigt känna hur solen blandar runt den varma luften från marken och den kalla från bergen!Kaffestopp
![]()
Visa mig gärna vart det står att det behöver vara en klocka med på bildenVar e klockan?![]()
Tråden heter iofs inte "visa din klocka", har du rätt i. Tycker väl dock att Vad gör du (och din klocka) kan tolkas som deVisa mig gärna vart det står att det behöver vara en klocka med på bilden![]()
Ingen nyhet att folk postar alldeles för mycket nonsens i den här tråden.Tråden heter iofs inte "visa din klocka", har du rätt i. Tycker väl dock att Vad gör du (och din klocka) kan tolkas som de
Nog om de, hoppas kaffet smakade![]()
Grattis!! Riktigt trevlig! Reverso grande?
Vintern är snart här! Njut brorsanKlyver fakking ved!
![]()