• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dwellah som @Denke brukar säga..
Troligtvis den klocka jag skulle behålla om jag blev tvungen att bli OWG..
IMG_0137.JPG

Ett år med denna idag. Lätt klockan jag varit mest nöjd med under längst tid. Kan egentligen inte tänka på någon annan dykare som är lika bra för dessa pengar. Ändå får jag en liten tanke om att sälja ibland, vilket jag faktiskt inte riktigt förstår...vet inget som skulle vara lika kul eller bra? I-landsproblem.
IMG_0993.JPG

Liten storstädning, då man varit gräsänkling i 2 veckor! Visst är det GÖTT att vara gräsänkling några ggr om året, men det är även med livet som insats :D, blommer är helt OK, så länge man slipper vattna dom! Som tur är så har hon fixar en trädgårdsmästare åt hennes odling medans hon är borta! Jag vattnar, men oftast så har det blivit för mycket av det goda, så det hon har planterat har drunknat istället :rolleyes:! Haha...i år så litade hon inte på mig med andra ord :cool:!

Hoppas inte Los Tantos blommor har dött! Första vattnet dom får sedan hon åkte :nailbiting:!
IMG_1849.JPG

Dammsugning!
IMG_1845.JPG

Vaska av gölven!
IMG_1847.JPG

Och så toppar vi med lite dammning!
IMG_1848.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp