Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bubbel och kebabrulle är ju verkligen som ler och långhalm![]()
Kvällsklockbyte.
När bubblet kom fram gick det inte att stå emot längre. Vita veckan bryts med bubbel, bling och kebabrulle. Longines står för blinget.
Riktigt bra film!Ska till och kolla The Boondock Saints..
Ha en fin lördag allihopa!
![]()
Bubbel är dryckernas motsvarighet till bacon. Passar till allt och är en fantastisk smakförhöjare.Bubbel och kebabrulle är ju verkligen som ler och långhalm![]()
Bubbel är dryckernas motsvarighet till bacon. Passar till allt och är en fantastisk smakförhöjare.
Det är sen gammalt.
Underbar picka X6![]()
På skjutbanan idag![]()
Ja den där gaveln är det första som brukar ryka![]()
Det blev inget gjort idag förutom att ryggen röntgades.![]()
OBS! Fotgavel som de var tvungna att plocka bort, var lite för lång för sjuksängen.
Och så sjukhus lunch och kvällsmat,frugan bär idag Burberry ifall nån vill veta.
Får jag vara med?Haha...känns som en utmaning och se om vi skulle överleva en 2 veckors semester tillsammans!
Status på ryggen? Hoppas det ser bra ut![]()
Det blev inget gjort idag förutom att ryggen röntgades.![]()
OBS! Fotgavel som de var tvungna att plocka bort, var lite för lång för sjuksängen.
Och så sjukhus lunch och kvällsmat,frugan bär idag Burberry ifall nån vill veta.
Trodde inte klockor, öl och cigarrer var nåt för dig...Svårt att följa med när ni inte hör av er!!!![]()
Får jag vara med?![]()
Din blygsamhet hedrar dig.Vi nöjer oss med en crémant idag.
![]()
Min inbjudan kom aldrig fram. Vill du vara snäll och skicka den igen.Dubbelgrillar! Kol och gasol.![]()
![]()