Börjat jobba igen eller är du henma?
Nope...men jag börjar plugga på måndag den 28/8 igen, denna gången blir det traditionell fönsterrenovering i 2-år, ska bli kul som FAN, har längtat att dra igång, efetr det jag varit sjukskriven!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
	Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus. 
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Börjat jobba igen eller är du henma?
HärkigtNope...men jag börjar plugga på måndag den 28/8 igen, denna gången blir det traditionell fönsterrenovering i 2-år, ska bli kul som FAN, har längtat att dra igång, efetr det jag varit sjukskriven!
TjockisFavoriten alltid med vid KS surfande och lunch

Uj!Kostar på mig en LYX-lunch!

Fick nyss reda på att de missat att skriva remiss på mitt långtids- EKG!Sitter i väntrummet på kardiologen och läser en gammal King, där någon tycker att DW är månadens ursmarta kap

Dig kan man använda för att skrämma barn! Dagens lunch och korsett som fysio-ingenjören tagit fram.
Dagens lunch och korsett som fysio-ingenjören tagit fram.
Och så en gammal bild på klocka förnatt det ska inte bli off topic.
Jobbar du halvtid?Ny arbetsvecka påbörjad. Långt till torsdag ...