Som sagt innan, du behöver uppgradera till en kronograf.Väntar när frun prövar saker
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som sagt innan, du behöver uppgradera till en kronograf.Väntar när frun prövar saker
![]()
Ser ut som du inte har något emot att vänta en stund till!Väntar på transport
![]()
Och vad blir det för film när barnet får välja?Bio, bilar 3![]()
Grann tavla! vet inte om jag sagt det förut?Gör som vanligt på söndagar; absolut nada
![]()
Fråga grannen, eller gå till en park!Inte samma känsla när man spelar kubb!![]()
Tror du nämnt det tidigare men tack ändå! Den är fantastiskGrann tavla! vet inte om jag sagt det förut?
Hahaha självklartDu behöver en kronograf!![]()
Har hört att det är orimligt dyrt att asfaltera...Fråga grannen, eller gå till en park!
Går även med konstgräs!![]()
Den vinner i längden... jag har ju haft bådaHerregud vad roligt allting är helt plötsligt!
Kuta ner till källaren och skriva ut styrelseprotokoll, inga problem![]()
![]()
Den svarta tavlan är så otroligt läcker!![]()
Alla har ju typ grattat dig i paketöppnartråden så jag gör det här i stället.Herregud vad roligt allting är helt plötsligt!
Kuta ner till källaren och skriva ut styrelseprotokoll, inga problem![]()
![]()
Den svarta tavlan är så otroligt läcker!![]()
Har hört att det är orimligt dyrt att asfaltera...
och konstgräs står för plastutsläpp, ett växande miljöproblem!